ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Σαλαλί: «Να γίνομαι καλύτερος»

Αποφασισμένος να γίνει καλύτερος στη συνέχεια των υποχρεώσεων του Πανιωνίου εμφανίστηκε ο Μοχάμεντ Σαλαλί, μιλώντας στην εφημερίδα «SportDay». «Θέλω να γίνομαι ολοένα καλύτερος και να σκοράρω», ανέφερε μεταξύ άλλων ο 21 ετών επιθετικός. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αλγερινός είναι ξάδερφος του Τζεμπούρ, ο οποίος διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στη μετακίνησή του στη Νέα Σμύρνη!

Αποσπάσματα των όσων δήλωσε

Τι σου είπε ο Μίκαελ Στόρε πριν από το ματς με τον Αρη;

«Να παίξω όπως στις προπονήσεις και να ευχαριστηθώ το παιχνίδι. Κάνω καλή προπόνηση και έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου».

Πώς προέκυψε ο Πανιώνιος και γιατί άφησες τη Γαλλία;

«Ξαφνικά με ενημέρωσε ο μάνατζέρ μου. Ηθελα να αλλάξω περιβάλλον και να αποκτήσω καινούργιες εμπειρίες».

Ηξερες τίποτα για την ομάδα;

«Οτι εδρεύει στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα τα έμαθα από τον Τζεμπούρ, ο οποίος είναι ξάδερφος μου»!

Ο Ρικάρντο Βαζ Τε σε βγάζει με εξαιρετική σαραντάρα μπαλιά στα νώτα της αντίπαλης άμυνας. Κοντρολάρεις άψογα με το δεξί και σε πρώτο χρόνο σουτάρεις με το αριστερό, με την μπάλα να φεύγει άουτ. Αν το έβαζες θα ήταν από τα πιο όμορφα γκολ της χρονιάς...

«Το σκεφτόμουν και δεν κοιμήθηκα πριν από τις 04:00! Στη συγκεκριμένη φάση νόμιζα ότι τα σέντερ μπακ ήταν δίπλα μου. Ηταν λάθος μου που βιάστηκα να εκτελέσω».

Ποδοσφαιρικό πρότυπο;

«Ο Καρίμ Μπενζεμά και ο Τζεμπούρ».

Περιμένεις να ξεκινήσεις κόντρα στον Παναθηναϊκό;

«Προέχει να κάνω καλή αποκατάσταση και να δουλέψω σκληρά μέσα στην εβδομάδα. Μετά θα δούμε. Θέλω να γίνομαι ολοένα καλύτερος και να σκοράρω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: