ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Δηλώσεις Ρεκόμπα, Μανιάτη

Στα πλαίσια της παρουσίασης των φετινών εισιτηρίων διαρκείας, ο Γιάννης Μανιάτης και ο Αλβάρο Ρεκόμπα, βρέθηκαν σήμερα στο γήπεδο και μίλησαν στους εκπροσώπους των ΜΜΕ.

Ο Γιάννης Μανιάτης ξεκίνησε λέγοντας: «Φέτος ξεκινάει μία καινούργια χρονιά για τον Πανιώνιο. Ελπίζω η φετινή χρονιά να είναι καλύτερη από αυτή που μόλις τελείωσε. Θέλω να καλέσω όλο τον κόσμο της ομάδας να συμπαρασταθεί στην ομάδα. Θέλουμε οι φίλαθλοι μας να μας βοηθήσουνε σε κάθε αγώνα, ερχόμενοι στο γήπεδο, όπως έκαναν και μέχρι σήμερα.
Φέτος δεν πρέπει να μιλάμε πολύ. Πρέπει να δείξουμε ποιοι είμαστε μέσα στο γήπεδο. Την περασμένη σεζόν είχαμε ένα από τα καλύτερα υλικά στο Πρωτάθλημα, αλλά αυτό δεν φάνηκε μέσα στο γήπεδο. Τη νέα χρονιά λοιπόν πρέπει παιχνίδι με το παιχνίδι να πάμε καλύτερα, να δουλέψουμε σκληρά για να πάει η ομάδα ψηλά».
Στη συνέχεια ο Γιάννης Μανιάτης ανακοίνωσε το νέο που όλοι ήθελαν να ακούσουν: «Ανανέωσα τη συνεργασία μου για τα επόμενα 4 χρόνια με τον Πανιώνιο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο τον κ. Τσακίρη και υπόσχομαι σε όλους ότι θα προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατό καλύτερο και να φτάσουμε τον Πανιώνιο ακόμα υψηλότερα»

Ακολούθως ο Αλβάρο Ρεκόμπα πήρε τον λόγο: «Έχουμε την τύχη αυτή τη χρονιά να ξεκινάμε όλοι μαζί από την αρχή. Αυτό σίγουρα είναι πολύ θετικό για τη συνέχεια. Εγώ προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος που μένω στην ομάδα και φέτος. Για μένα και μόνο το γεγονός ότι είμαι εδώ και μπορώ να αισθάνομαι Πανιώνιος, με κάνει να είμαι ήρεμος και συγκεντρωμένος, έτσι ώστε να προσπαθήσουμε να πετύχουμε κάτι πολύ καλύτερο από την περασμένη σεζόν.
Φέτος έχουν γίνει πολύ μεγάλες προσπάθειες από την πλευρά του Προέδρου και του συλλόγου, έχουμε έναν προπονητή ο οποίος έρχεται με τις καλύτερες προθέσεις και με αποδεδειγμένες επιτυχίες στο έργο του και όπως προείπα θα προσπαθήσουμε να κάνουμε καλύτερα τα πράγματα. Ο κόσμος του Πανιωνίου πρέπει να πιστέψει σ’ αυτό, όπως το πιστεύουμε και εμείς.
Μακάρι από την πρώτη αγωνιστική να μπορούμε να τα αποδείξουμε όλα αυτά μέσα στο γήπεδο. Και θα ήταν καλύτερο να τα αποδείξουμε με πολύ κόσμο μέσα στο γήπεδο.
Σίγουρα ο κόσμος περίμενε από εμάς πολλά περισσότερα, αλλά ήταν μία κατάσταση δύσκολη. Πιστεύω ότι τα παιδιά είχαν ξεκινήσει πολύ νωρίς στο Ιντερτότο, εν συνεχεία ήρθαν κάποιοι παίκτες λίγο αργά, όπως εγώ και ο Εστογιάνοφ και γενικά δεν υπήρχε ηρεμία και "καθαρό μυαλό".
Περιμένω τον κόσμο μας να γεμίσει το γήπεδο μας, κάτι το οποίο είναι πολύ καλό για εμάς. Βέβαια δεν μπορούμε να αναγκάσουμε τον κόσμο να έρθει στο γήπεδο με το ζόρι, αλλά αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να αισθανθούμε πρώτα εμείς μέσα στο γήπεδο καλύτερα σαν ομάδα και αυτό να το περάσουμε και στον κόσμο μας, δείχνοντας του ότι κάνουμε κάτι σοβαρό αυτή τη χρονιά.
Ευχαριστώ τον κόσμο για την αγάπη που έχει δείξει στο πρόσωπο μου. Και θέλω να τους καλέσω όλους να έρθουν φέτος στο γήπεδο. Πιο πολλά εισιτήρια και πιο πολλά διαρκείας είναι ένας από τους στόχους μας».

Ο «Τσίνο» απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου ξεκαθάρισε σχετικά με τα όσα είχαν ακουστεί για την αποχώρηση του από τον Πανιώνιο:
«Όταν ήρθα στον Πανιώνιο υπέγραψα συμβόλαιο για 2 χρόνια. Είχαμε μία συμφωνία κυρίων με τον Πρόεδρο, ότι αν η μία από τις δύο πλευρές δεν ήθελε, θα μπορούσαμε να διακόψουμε τη συνεργασία σαν φίλοι.
Όντως κάποια στιγμή και μετά από τόσα χρόνια μακριά από την πατρίδα, η οικογένεια μου ήθελε να επιστρέψει πίσω, όμως η οικογένεια μου είναι πάντα μαζί μου εκεί που τελικά θα αποφασίσω εγώ.
Είμαι πλέον 100% σίγουρος ότι το καλύτερο για μένα είναι να μείνω άλλη μία χρονιά εδώ στον Πανιώνιο και σε αυτό συμφωνεί απόλυτα και η οικογένεια μου.
Όσον αφορά τα δημοσιεύματα, δυστυχώς δεν μπορώ εγώ να κυνηγάω κάποιες εφημερίδες, ή να απαντάω συνέχεια αν είναι αλήθεια ή ψέματα αυτά που γράφουν. Με είχαν πάρει 500 μάνατζερ να πάω σε 1.000 ομάδες. Εγώ δεν ψάχνω να πάω πουθενά. Εγώ είμαι στον Πανιώνιο.
Μπορεί όλα όσα γράφτηκαν να μην ήταν ψέματα, υπήρχε όμως πολύ «προπαγάνδα». Όταν στις εφημερίδες έλεγαν ότι έφευγα από τον Πανιώνιο, γινόντουσαν πρωτοσέλιδα, αλλά όταν βγήκε ότι έμεινα στον Πανιώνιο πέρασε πολύ μικρό σαν είδηση...»

Δεν υπάρχουν σχόλια: