ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

O Φαμπιάν Εστογιανόφ στον Π.Κ.

Ο Φαμπιάν Εστογιανόφ δηλώνει 100% έτοιμος να αγωνιστεί και μιλάει αποκλειστικά στον "Πανιώνιο Κόσμο"...

Λόλο, για αρκετό χρονικό διάστημα έμεινες εκτός λόγω τραυματισμού πως αντιμετώπισες την ατυχία αυτή;

Έχω κακές αναμνήσεις από τον τραυματισμό μου, όταν χτύπησα ήξερα από την αρχή ότι ήταν σοβαρό, μετά οι γιατροί μου είπαν τι είχα, μου εξήγησαν ότι θα μείνω 3 μήνες εκτός αγωνιστικής δράσης και ότι έπρεπε να δουλέψω σκληρά ώστε να επανέλθω σε πλήρη κατάσταση. Θέλω να ευχαριστήσω τον γιατρό της ομάδας, τον κ.Κατσιφαράκη , είναι από τους καλύτερους γιατρούς που είχα ποτέ. Στη συνέχεια δούλεψα σκληρά, έκανα αποθεραπεία με τον κ.Πάνο Σοφιανό και όλα κύλησαν καλά.

Είσαι έτοιμος δηλαδή να ανταπεξέλθεις σε πλήρη αγωνιστικούς ρυθμούς;

Ναι, είμαι έτοιμος να παίξω, στην αρχή ήμουν στενοχωρημένος και θυμωμένος επειδή δεν έπαιζα όσο θα ήθελα, ο προπονητής ήθελε να με βάλει σιγά-σιγά μέσα στον αγώνα αλλά τελικά μου έκανε καλό όλο αυτό. Τώρα είμαι 100% έτοιμος να αγωνιστώ για 90λεπτά που στην αρχή αυτό δεν ήταν εφικτό. Ήταν δύσκολο μετά από 3 μήνες να παίξω κατευθείαν σε όλο το παιχνίδι και το καταλαβαίνω αυτό, τώρα όμως όλα είναι μια χαρά και περιμένω να παίξω.

Ήρθες στον Πανιώνιο τον Σεπτέμβρη του 2008, η ομάδα την προηγούμενη χρονιά δεν πέτυχε τους στόχους της, το καλοκαίρι σε πολιόρκησαν πολλές ομάδες που ήθελαν να σε εντάξουν στο δυναμικό τους , με ποιο κριτήριο επέλεξες να ανανεώσεις το συμβόλαιο σου με τον σύλλογο;

Καταρχήν ήμουν πολύ χαρούμενος με τον κόσμο και την αγάπη που μου έδειξε όταν πρωτοήρθα στον Πανιώνιο από την Βαλένθια. Είχα μιλήσει με τον Αλβάρο και ήθελα πολύ να παίξω μαζί του. Το καλοκαίρι που μας πέρασε είχα προτάσεις από τον ΠΑΟΚ, τον ΠΑΟ, από τον Ολυμπιακό δεν είχα, τουλάχιστον δεν είχαν μιλήσει μαζί μου. Έμεινα επειδή ο πρόεδρος μου έκανε προσφορά για 4 χρόνια και επειδή η αγάπη που μου έδειξε ο κόσμος είναι κάτι μοναδικό, δεν την έχω συναντήσει σε άλλη ομάδα. Όταν κάποια στιγμή φύγω για να αγωνιστώ στην Ισπανία ή σε κάποια άλλη χώρα δεν θα ξεχάσω ποτέ την αγάπη που πήρα από τον κόσμο και γενικά τους ανθρώπους του Πανιωνίου.

Η ομάδα δεν ξεκίνησε καλά στο πρωτάθλημα, η συνέχεια σαφώς ήταν καλύτερη που αποδίδεις εσύ την αγωνιστική ανάκαμψη που είχε ο Πανιώνιος;

Στην αρχή του πρωταθλήματος δεν παίζαμε καλά επειδή είχαμε πολλούς νέους παίκτες στην ομάδα, νέος προπονητής και τα παιδιά ήθελαν χρόνο ώστε να μπουν στη κατάλληλη φιλοσοφία του προπονητή και της ομάδας. Στη συνέχεια δεθήκαμε και άρχισαν τα νικηφόρα αποτελέσματα. Φέτος έχουμε καλύτερη ομάδα, πάμε πολύ καλά έως τώρα και όταν γυρίσει και ο Αλβάρο θα είμαστε ακόμα καλύτεροι.

Αύριο η ομάδα αντιμετωπίζει στη Νέα Σμύρνη τον Πανθρακικό, ύστερα και από τη διακοπή λόγω των υποχρεώσεων της εθνικής Ελλάδος, είμαστε έτοιμοι για τη νίκη; Να περιμένουμε νέο σου χατ-τρικ όπως έκανες και πέρσι;

(Γέλια!!)Το εύχομαι αλλά δεν είναι εύκολο. Πέρσι το παιχνίδι ήταν 0-0 μέχρι το 75’ και στη συνέχεια με τρία τέρματα δικά μου καταφέραμε και κερδίσαμε με 3-0. Η ομάδα είναι πολύ καλή, παίζουμε στην έδρα μας μαζί με τον κόσμο μας και νομίζω ότι θα κερδίσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: