ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2006

Ράνια Λυκούδη: "Πανιωνάρα ολέ"...

Δηλώνει ευθαρσώς και... υπερηφάνως "Ιστορικός". Θεωρεί ότι ο Πανιώνιος είναι μια εξαιρετική ομάδα, τεράστιας δυναμικής και... γοητείας. Αποκαλύπτει δημόσια, ότι είναι... ερωτευμένη μαζί του, από τότε που κατάλαβε τον... εαυτό της. Η Ράνια Λυκούδη, είναι ο πιο υπέροχος "θηλυκός Πάνθηρας".... Ναι είναι «άρρωστη» οπαδός του ιστορικού Πανιωνίου, καθώς και αρραβωνιαστικιά του περιφερειακού άσου των «κυανέρυθρων», Ζάχου Αναστασιάδη, αλλά και με τη «βούλα», συνάδελφος αθλητικός δημοσιογράφος! Τα "Κυανέρυθρα Νέα" μεταφέρουν ένα μεγάλο απόσπασμα από τη συνέντευξήν της στο daynews.gr
«ΓΕΝΝΗΜΑ ΘΡΕΜΜΑ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ»

D. Η αθλητική δημοσιογραφία πως προέκυψε;

Ρ.Λ. Βασικά, η αθλητική δημοσιογραφία στη ζωή μου προέκυψε μέσω του Χρήστου Σωτηρακόπουλου, τον οποίο γνώριζα και μόλις του εκμυστηρεύτηκα ότι μου αρέσει πολύ το αντικείμενο, μου πρότεινε να σπουδάσω στη σχολή του. Έτσι πήρα το πτυχίο μου, το οποίο όμως δεν έχω αξιοποιήσει ακόμη! Από μικρή πάντως αγαπούσα τον αθλητισμό, αφού ήμουν και αθλήτρια μπάσκετ στο Παλαιό Φάληρο.

D. Ανήκεις σε κάποια αθλητική «απόχρωση»; Κόκκινο, πράσινο, κίτρινο;

Ρ.Λ. Καταρχήν μπλε, για την εθνική Ελλάδος! Έπειτα, είμαι γέννημα θρέμμα Νέας Σμύρνης και υποστηρίζω θερμά τον Πανιώνιο! Εξάλλου και ο πατέρας μου είναι Πανιώνιος και μεγάλωσα σε αυτό το κλίμα!

D. Μη μου πεις ότι πηγαίνεις και στο γήπεδο;

Ρ.Λ. Βέβαια, όποτε μπορώ! Πηγαίνω πάντα στα παιχνίδια του Πανιωνίου στο πόλο, λόγω και του Ζάχου, αλλά όποτε μου δίνεται η ευκαιρία παρακολουθώ και τον ποδοσφαιρικό Πανιώνιο από κοντά!

D. Οι ευχές σου για το νέο έτος…

Ρ.Λ. Εύχομαι σε όλους υγεία και ευτυχία και καλή τύχη στον Πανιώνιο!

Από το site www.daynews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: