ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Στρακόσια: «Είναι όμορφο να σε τιμούν»

Την επιθυμία να «βγάλει» έναν τερματοφύλακα που θα προσφέρει για πολλά χρόνια τις υπηρεσίες του στον Πανιώνιο εξέφρασε ο Φώτης Στρακόσια, μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6. «Πιστεύω ότι ο Παναγόπουλος θα μπορούσε να είναι αυτός», τόνισε ο νυν γενικός διευθυντής των Νεοσμυρνιωτών. «Ήταν όμορφο μετά από τόσα χρόνια να σε τιμούν κάποιοι άνθρωποι», πρόσθεσε.

Για το χθεσινό φιλικό που διοργάνωσε ο Πανιώνιος προς τιμήν του: «Ήταν όμορφο μετά από τόσα χρόνια να σε τιμούν κάποιοι άνθρωποι, οι οποίοι εκτιμούν την προσπάθειά σου. Είναι σημαντικό ότι εκτίμησαν την ανθρώπινη προσπάθεια».

Γιατί δεν έπαιξε στο φιλικό: «Σκοπός της ομάδας ήταν να προετοιμαστεί καλύτερα ενόψει της νέας σεζόν. Θέλουμε να είμαστε έτοιμοι στη συνέχεια των υποχρεώσεών μας».

Για την καριέρα του στον Πανιώνιο: «Χαίρομαι που έχω αφήσει το σημάδι μου στην ομάδα. Με τιμάει αυτό το πράγμα και αυτό ήταν σκοπός της ζωής μου. Δεν είχα φανταστεί ότι θα κάνω τέτοια καριέρα. Ήμουν πολύ σκληρός με τον εαυτό μου, αλλά ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα κάνω τέτοια καριέρα».

Για το αν είναι καλύτερο να κατακτήσεις έναν τίτλο με μια ομάδα, όπως ο Πανιώνιος: «Η κατάκτηση ενός τίτλου με μια δυνατή ομάδα, δεν έχει την ίδια βαρύτητα με μια ομάδα όπως ο Πανιώνιος. Όταν κατακτήσαμε το Κύπελλο Ελλάδας το 1998, θυμάμαι με θαυμασμό ότι ήμασταν μια πάρα πολύ καλή παρέα και καταφέραμε να πάρουμε το τρόπαιο σε μια χρονιά που κινδύνευε να υποβιβαστεί ο Πανιώνιος. Επίσης, υπήρχαν κάποιες δύσκολες στιγμές με την εθνική της πατρίδας μου».

Για το αν μπορεί τώρα ο Πανιώνιος να διεκδικήσει έναν τίτλο: «Είναι διαφορετικό να έχουμε την απαίτηση να κατακτήσει η ομάδα ένα τρόπαιο ή η ομάδα να επιστρέψει στην ελίτ του ελληνικού ποδοσφαίρου. Έχω αγαπήσει τον Πανιώνιο και προσπάθησα να μάθω την ιστορία του. Είναι μια ιστορική ομάδα, η οποία έβγαλε σπουδαίους παίκτες. Θέλω να ελπίζω ότι αυτός θα είναι ο σκοπός του συλλόγου στο μέλλον. Επίσης, πρέπει η ομάδα να σταθεροποιηθεί στις πρώτες έξι θέσεις του πρωταθλήματος».

Για τους τρεις τερματοφύλακες του Πανιώνιου, τον Μάχο, τον Μπέλιτς και τον Παναγόπουλο: «Πιστεύω ότι ένας τερματοφύλακας μπορεί να βελτιωθεί στη διάρκεια του πρωταθλήματος. Όταν σταμάτησα να παίζω ποδόσφαιρο και αγάπησα πολύ το γεγονός ότι προπονούσα κάποιους παίκτες, συμμετέχοντας ταυτόχρονα σε κάποια σεμινάρια. Έχω φτάσει στο σημείο να ζηλεύω ότι δεν ήξερα τόσα πράγματα πριν από μερικά χρόνια. Θα ήμουν πολύ διαφορετικός. Αυτό έγινε στον ΑΠΟΕΛ με τον Διονύση Χιώτη. Η κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον ΑΠΟΕΛ ήταν το 50% από την απόδοση του Χιώτη. Είχε τη θέληση να βελτιωθεί. Σκοπός μου είναι και οι τρεις τερματοφύλακες να είναι έτοιμοι. Επίσης, θέλω να φτιάξω έναν τερματοφύλακα για πολλά χρόνια για τον Πανιώνιο. Πιστεύω ότι ο Παναγόπουλος θα μπορούσε να είναι αυτός».

Δεν υπάρχουν σχόλια: