ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Δηλώσεις Ρίσγκαρντ

Τελευταία μέρα των μεταγραφών χθες και ο Πανιώνιος ανακοίνωσε την απόκτηση του 27χρονου Δανού αμυντικού χαφ της Αρμίνια Μπίλεφελντ, Κάσπερ Ρίσγκαρντ, ο οποίος έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στην «Sportday».
Τη περσινή σεζόν είχε 24 συμμετοχές, εκ των οποίων έντεκα στο αρχικό σχήμα και τρία γκολ. Υπέγραψε στον Πανιώνιο ως ελεύθερος για δυο χρόνια έναντι 200.000 ευρώ το χρόνο.
«Είμαι χαρούμενος. Μίλησα με τον Μίκαελ Ντελούρα και μου είπε τα καλύτερα για τον Πανιώνιο και τη χώρα σας», δήλωσε ο Ρίσγκαρντ στη «Sportday».
Σε ερώτηση αν η θέση του είναι αυτή του αμυντικού μέσου, τόνισε: «Όχι ακριβώς. Μου αρέσει να πατάω και στις δυο περιοχές. Ειδικά στην αντίπαλη και να ψάχνω το γκολ».
Τον λόγο που επέλεξε τον Πανιώνιο: «Βρήκα μια ομάδα που με υπολογίζει και θα αγωνίζομαι. Αυτό είναι το πιο σημαντικό».
Αν γνωρίζει τον Μίκαελ Στόρε: «Μόνο ότι είναι Σουηδός. Θα γνωριστούμε τις επόμενες μέρες».
Τον ρόλο του Γενς Μπάνγκσμπο στον ερχομό του: «Δεν τον ξέρω προσωπικά, αλλά τον γνωρίζει ο μάνατζερ μου. Μίλησε μαζί του για το θέμα μου».
Ο Ρίσγκαρντ θα φύγει σήμερα το πρωί για τη Γερμανία και θα επιστρέψει προσεχώς για μόνιμη εγκατάσταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: