ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Ο Γιώργος Τζαβέλας στο gazzetta.gr

Ήσουν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του αγώνα. Δύο ασίστ ενώ και το πρώτο γκολ ξεκινάει από τα δικά σου πόδια. Μήπως ήθελες να γίνεις μπασκετμπολίστας;

«Όπως έχω πει και παλιότερα, σίγουρα είσαι διπλά χαρούμενος αν τα γκολ προέρχονται από σένα. Το θέμα είναι η ομάδα, γιατί μέσα από την ομάδα αναδεικνύεσαι»

Πάντως τα στημένα σου είναι σαν πέναλτι. Πόσες έχεις φτάσει μέχρι τώρα;

«Έχω φτάσει τις εννιά (στο πρώτο γκολ είναι ο Λάτκα που με κεφαλιά-πάσα βρίσκει τον Κουμορτζί). Με εμπιστεύτηκαν στον Πανιώνιο σε αυτό το κομμάτι και μου δίνει μεγάλη χαρά που τους δικαιώνω».

Παρότι όλοι γνωρίζουν ότι ένα από τα δυνατά σημεία του Πανιωνίου είναι οι στημένες φάσεις που ξεκινάνε από τα πόδια σου, φαίνεται πως δεν έχει βρεθεί αντίδοτο από τους αντιπάλους.

«Όταν ένα φάουλ είναι καλό από οποιαδήποτε ομάδα, και όταν έχεις καλούς επιθετικούς ή γενικά παίκτες στα στημένα και να πηδάνε καλά, κάτι που έχουμε εμείς στην ομάδα, τότε είναι δύσκολο για κάθε ομάδα όσο προσοχή και να δείχνει, να μπορέσει να αποφύγει να δεχτεί γκολ».

Και στην Κέρκυρα τόσο καλός ήσουν στα στημένα;

«Όχι στην Κέρκυρα δεν εκτελούσα όλα τα στημένα. Που και που με άφηναν να εκτελώ κανένα κόρνερ. Και δω στον Πανιώνιο υπήρχε ο Ρεκόμπα, αλλά από όταν έφυγα ανέλαβα όλα τις στημένες φάσεις».

Η νίκη, αλλά κυρίως η εμφάνιση ήταν από τις λίγες χαρές το τελευταίο διάστημα στην ομάδα. Γιατί δεν υπήρχαν οι ανάλογες εμφανίσεις;

«Είχαμε ένα κακό διάστημα, δεν ανταπεξείλθαμε στο πρώτο άσχημο αποτέλεσμα, με συνέπεια να πέσει η ψυχολογία της ομάδας. Από δω και πέρα όμως τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Υπάρχουν άλλα πέντε παιχνίδια με στόχο να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται και να δώσουμε χαρές στον κόσμο της ομάδας».

Η παραμονή λογικά τελείωσε;

«Όπως έχω πει μαθηματικά τίποτα δεν έχει τελειώσει, όπως και τα πλέι-οφ. Με δύο νίκες επί του Πανθρακικού και του Άρη μπαίνουμε γερά στην διεκδίκηση μίας θέσης στα πλέι-οφ, ενώ αν ηττηθούμε και στα δύο τότε δεν αποκλείεται να μας φτάσουν οι ομάδες που είναι από κάτω μας. Εμείς αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά».

Αδικείται η ομάδα από τη θέση αυτή;

«Ναι πιστεύω ότι αδικείται. Βέβαια, μας έχουν επηρεάσει και οι πολλές αλλαγές που έχουν γίνει στην ομάδα κατά την διάρκεια της χρονιάς. Αν η ομάδα αυτή με το συγκεκριμένο υλικό βρισκόταν στην 2η σεζόν της, τότε σίγουρα θα είχαμε συγκεντρώσει πιο πολλούς βαθμούς και θα βρισκόμασταν πιο ψηλά στην βαθμολογία, και δεν θα είχαμε αυτά τα σκαμπανεβάσματα».
Που οφείλονται τα σκαμπανεβάσματα αυτά;

Ένας πολύ σημαντικός λόγος είναι ότι είμαστε καινούργια ομάδα με συνέπεια στα δύσκολα να μην καταφέρουμε να αντιστρέψουμε το κλίμα, να μην σηκώσουμε κεφάλι για 1-2 μήνες.

Τα γεγονότα στο ματς με τον Ηρακλή πως τα έζησες;

Αυτά τα γεγονότα μόνο καλό δεν κάνουν στην ομάδα. Δεν είναι ωραία, εμείς αυτό που θα πρέπει να κάνουμε είναι να προσπαθούμε σε κάθε ματς.

«Με καλύπτει ο Πανιώνιος»

Εσύ προσωπικά είσαι από τους λίγους διακριθέντες της ομάδας φέτος, και οι εμφανίσεις σου έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον άλλων ομάδων. Οι εφημερίδες γράφουν για τον Ολυμπιακό.

«Αυτά είναι λόγια των εφημερίδων, εγώ προσωπικά δεν ασχολούμαι. Εγώ θα προσπαθήσω να τελειώσω την χρονιά όσο καλύτερα γίνεται. Το συμβόλαιο με τον Πανιώνιο λήγει το 2012 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος στη Νέα Σμύρνη, δεν έχω κανένα παράπονο, περνάω καλά».

Αν τελικά έρθει ομάδα και καλύψει την ρήτρα που υπάρχει στο συμβόλαιό σου;

«Ο πρώτος άνθρωπος που είναι αρμόδιος για το συγκεκριμένο θέμα είναι ο πρόεδρος της ομάδας. Ο ίδιος και στο παρελθόν έχει δηλώσει όπως και με τον Μανιάτη ότι δεν κλείνει την πόρτα σε κανέναν παίκτη της ομάδας να φύγει για το εξωτερικό. Τώρα αν έρθει κάποια πρόταση και αποφασίσει η ομάδα ότι είναι καλή, τότε σε αυτή την περίπτωση θα κάτσουμε να συζητήσουμε. Επαναλαμβάνω όμως, ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τον Πανιώνιο και η ομάδα με καλύπτει πλήρως».

Πολλά ακούγονται για άσχημο κλίμα στα αποδυτήρια. Τι έχεις να πεις γι αυτό;

«Είμαι κατηγορηματικός σε αυτό το θέμα, το κλίμα στα αποδυτήρια είναι πολύ καλό. Επεισόδιο δεν έχει ξαναγίνει, και αυτό που συνέβη μεταξύ του Μανιάτη και του Ριέρα του δόθηκε μεγαλύτερη έκταση από όσο έπρεπε. Έτυχε πάνω στην ένταση της στιγμής από δύο παίκτες που μάλιστα κάνουν και παρέα εκτός γηπέδων».

Τα δύο μεγάλα αστέρια της ομάδας, ο Αλβάρο Ρεκόμπα και Φαμπιάν Εστογιανόφ για διαφορετικούς λόγους ο καθένας δεν κατάφεραν να βοηθήσουν την ομάδα.

«Ο Αλβάρο από την πρώτη ημέρα που ήρθε στην ομάδα, ταλαιπωρήθηκε πολύ από τραυματισμούς. Όσον αφορά τον «Λόλο» πράγματι είναι μεγάλη απώλεια. Το μόνο που μπορούμε να του πούμε είναι περαστικά. Η φετινή σεζόν του πήγε στραβά.

Ο Πανιώνιος είναι από τις πιο αδικημένες ομάδες του πρωταθλήματος.

«Δεν είναι η δουλειά μου να σχολιάζω την διαιτησία, να το κάνουν οι αρμόδιοι, εγώ δεν έχω μιλήσει ποτέ».

Το πρωτάθλημα φτάνει στο τέλος του. Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ η Ολυμπιακός;

«Δεν βλέπω κάποιον. Μακάρι να φτάσει η μάχη και να κριθεί στο πόντο ώστε να το ευχαριστηθεί και ο κόσμος»

Κεφάλαιο Εθνική

Βρίσκεσαι πλέον στις επιλογές του Ότο Ρεχάγκελ. Πόσο έτοιμος είσαι;

«Εγώ προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου. Αν τελικά βρεθώ στις κλήσεις του κ.Ρεχάγκελ, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Αυτό που έχω να κάνω εγώ είναι να δουλεύω σκληρά».

Στο τελευταίο φιλικό απέναντι στη Σενεγάλη δεν έδειξε καλό πρόσωπο και προβλημάτισε ενόψει του Μουντιάλ.

«Διαφωνώ με αυτό που λες. Η Εθνική είναι έτοιμη ομάδα. Το παιχνίδι με την Σενεγάλη ήταν ένα φιλικό δοκιμών και ο προπονητής ήθελε να δοκιμάσει και να δει κάποια πράγματα».

Πηγή: www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: