ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Κυριακή 2 Αυγούστου 2009

«Είχα καλύτερες και μεγαλύτερες προτάσεις, αλλά αποφάσισα να μείνω στην ομάδα της καρδιάς μου»

Ο Ιβάν Ζορόσκι θα ηγηθεί της νέας προσπάθειας του Πανιωνίου. Ο Σέρβος άσος έμεινε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην ομάδα της Νέας Σμύρνης και μιλώντας στο www.sport-fm.gr είχε να πει πως «δύο ήταν οι λόγοι, που με έκαναν να μείνω στον Πανιώνιο. Η αγάπη, που μου έχει ο κόσμος της ομάδας και η παρουσία του κόουτς Μάρκοβιτς, με τον οποίο δούλεψα επιτυχημένα πριν από δύο χρόνια και ο Πανιώνιος βγήκε στην Ευρωλίγκα».

«Είχα καλύτερες και μεγαλύτερες προτάσεις, αλλά αποφάσισα να μείνω στην ομάδα της καρδιάς μου» .

Ο Ζορόσκι είπε ακόμη πως «νοιώθω καλά στον Πανιώνιο. Σε αυτή την ομάδα βρήκα τον εαυτό μου. Θα είμαι ηγέτης της νέας προσπάθειας και αυτό είναι πρόκληση για μένα». Η επόμενη σεζόν θα είναι διαφορετική για τον «Ζορό», εκτός των άλλων, διότι ο Πανιώνιος επιστρέφει στο κλειστό της οδού Αρτάκης: «Έχω παίξει μία φορά στο κλειστό της Αρτάκης, ως αντίπαλος του Πανιωνίου, όταν αγωνιζόμουνα στον Ολυμπιακό. Ήταν πολύ ζεστή ατμόσφαιρα. Γενικά, έχω ακούσει πολλές ιστορίες για το κλειστό αυτό και ανυπομονώ να ζήσω την συγκλονιστική ατμόσφαιρα, που δημουργούν οι φίλαθλοί μας».
Τέλος, ο Ζορόσκι είπε ότι «ο Παπανικολάου είναι πολύ καλό, που θα βρίσκεται μαζί μας. Για τους δύο Αμερικάνους έχω καλή άποψη, αλλά μόνο από όσα είδα στο διαδίκτυο. Ακόμη δεν μπορούμε να πούμε συγκεκριμένα πράγματα για την δυναμικότητά μας από τη στιγμή, που δεν έχει ολοκληρωθεί το ρόστερ, αλλά στόχος του Πανιωνίου είναι να βρίσκεται πάντα ψηλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: