ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Συνέντευξη Τύπου Γιώτη Σταματόπουλου

Την τελευταία, για τη φετινή αγωνιστική σεζόν, εβδομαδιαία συνέντευξη Τύπου παραχώρησε σήμερα το μεσημέρι ο Γιώτης Σταματόπουλος.

Ο προπονητής του Πανιωνίου τόνισε μεταξύ άλλων: «Δεν είναι εύκολο σήμερα, ξέροντας ότι είναι η τελευταία συνέντευξη πριν από αγώνα πρωταθλήματος. Σκέφτηκα πάρα πολύ αυτή την εβδομάδα τα τρία τελευταία χρόνια στον σύλλογο. Ήτανε πάρα πολύ ωραία και όμορφα χρόνια. Ζήσαμε πολλές όμορφες στιγμές, όπως φυσικά και στεναχώριες. Ο Πανιώνιος έγινε σπίτι μου και θα μείνει σπίτι μου.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο του Πανιωνίου για τη συμπαράσταση, την αγάπη του και για τον τρόπο που με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή που ήρθα στον σύλλογο. Έκανα πολλούς φίλους εδώ στον Πανιώνιο.
Θέλω να ευχαριστήσω επίσης και τους συνεργάτες μου, το ιατρικό τημ και όλους όσους παλεύουν και εργάζονται για την επιτυχία του συλλόγου. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον κ. Δέδε για τον οποίο θέλω να πω ότι ήταν μεγάλη τιμή μου να συνεργασθώ με ένα θρύλο του ελληνικό ποδοσφαίρου και μία σημαία του Πανιωνίου. Δίπλα σε ένα τέτοιον άνθρωπο μαθαίνεις πάρα πολλά και για την ιστορία του συλλόγου.
Ο Πανιώνιος πραγματικά είναι μία μεγάλη οικογένεια και θα έλεγα ψέματα αν δεν παραδεχόμουν ότι είμαι στεναχωρημένος που φεύγω. Είμαι περήφανος όμως και ήταν μεγάλη τιμή μου να είμαι προπονητής του Πανιωνίου.
Εύχομαι στον σύλλογο μεγάλες επιτυχίες και στο μέλλον. Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο, τον κ.Τσακίρη, για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη που έδειξε στο πρόσωπο μου. Θέλω να ευχηθώ στο νέο προπονητή του συλλόγου, τον κ. Φερρέρα ότι καλύτερο. Πιστεύω ότι ήταν μία πολύ καλή λύση για τον Πανιώνιο».

Κάνοντας έναν αγωνιστικό απολογισμό ο κ. Σταματόπουλος τόνισε: «Εύχομαι να κλείσουμε τη χρονιά με μία νίκη μέσα στην Τρίπολη. Να ανεβούμε έτσι πιο ψηλά στη βαθμολογία. Ανέλαβα φέτος την ομάδα σε μία πολύ δύσκολη στιγμή. Υπήρχαν πολλές αλλαγές προπονητικές, διοικητικές. Υπήρχε μία απογοήτευση στον κόσμο για τη μέχρι τότε πορεία της ομάδας. Παλέψαμε το κάθε παιχνίδι με το καλύτερο τρόπο. Το ξεκίνημα που κάναμε μαζί ήταν εξαιρετικό. Η ομάδα ήταν κοντά στη ζώνη του υποβιβασμού με 14 βαθμούς. Καταφέραμε πάρα πολύ γρήγορα να απομακρυνθούμε από αυτή τη θέση και να βρεθούμε πάλι κοντά στους στόχους μας, δηλαδή την 5η θέση. Δυστυχώς είχαμε ένα διάστημα χωρίς επιτυχία, αλλά σε όλα τα παιχνίδια αυτά –με εξαίρεση αυτό με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ- η ομάδα κυνήγησε το αποτέλεσμα και στάθηκε άτυχη.
Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την εικόνα που παρουσίασε η ομάδα. Το ότι έκανα και εγώ κάποια λάθη είναι αυτονόητο. Όλοι κάνουμε λάθη. Αλλά πιστεύω ότι τα καταφέραμε καλά. Παρά το γεγονός ότι κάποια στιγμή βρεθήκαμε να κινδυνεύουμε, στο παιχνίδι με τη Λάρισα στο Αλκαζάρ καταφέραμε να σωθούμε και μαθηματικά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αυτός είναι ο στόχος του Πανιωνίου.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους ποδοσφαιριστές της ομάδας για τη συνεργασία που είχαμε. Για μένα κάθε προπόνηση ήταν ξεχωριστή. Είχα πολλές συζητήσεις με τον καθένα τους ξεχωριστά και απολάμβανα το κάθε παιχνίδι που δίναμε. Τους εύχομαι ότι καλύτερο για το μέλλον τους και να πραγματοποιήσουν τους στόχους τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: